Proč investovat do Albánie?
V krásné a podceněné zemi Albánii vidíme obrovský investiční potenciál.
Albánii jsme navštívili a na vlastní oči jsme se tak přesvědčili, že Albánie je jako Chorvatsko před 20 lety – trochu zapomenutá evropská země s nevyužitým potenciálem. Albánie i přes chybné předpoklady a stereotypy není tou nejchudší zemí v Evropě, ale šlape na paty svým balkánským sousedům.
Albánie je země se stabilně se rozvíjející ekonomikou, výhodnou polohou a přírodními bohatstvími. Neinvestovat do zdejších nemovitostí by byla promarněná šance. Jejich ceny jsou zatím nižší než v ČR, ale díky slibnému vývoji země neustále rostou. Díky tomu máte solidní garanci na vrácení investice.
3 důležité faktory úspěchu: lokální vztahy, znalost kvality výstavby a due diligence
S místními developery a podnikateli máme jedinečné vztahy, které nám umožňují přístup k jednotlivým projektům, které Vám nyní nabízíme. Provádíme fyzické kontroly výstavby a jsme schopni zajistit úpravy na přání zákazníka.
Známe kvalitu zdejší výstavby a jsme schopni ji odborně posoudit. Na základě toho pak vybíráme investiční příležitosti.
Veškeré informace a skutečnosti ověřujeme (právní ověření i prověření fyzických osob).
Dbáme na nadstandardní vztahy s investory i developery. Základní principy, které k takovým vztahům vedou a které podporují dobré jméno naší společnosti, jsou zejména tyto:
1. V Albánii máme lokální zastoupení, známe dobře místní trh a díky tomu nabízíme pouze výhodné investiční příležitosti.
2. Zaměřujeme se převážně na novější nemovitosti nebo ještě ve výstavbě, které osobně důkladně prověřujeme a kontrolujeme
3. Investorům umožňujeme si vybranou nemovitost v klidu prohlédnout, poznat Albánii a až poté se rozhodnout. To vše s nejvyšším možným komfortem. Můžeme Vám zajistit prohlídku nemovitosti online a z pohodlí Vašeho domova
4. Špičkové služby jsou samozřejmostí, stejně jako proklientské jednání a kompletní plný servis, aby byl investor co nejméně zatěžován.
5. Vše provádíme naprosto transparentně a zajišťujeme oboustrannou komunikaci ve třech jazycích, aby nedošlo k nedorozumění.
Heslo „náš zákazník, náš pán“ pro nás není jen prázdním pojmem, naši klienti se na nás mohou opravdu spolehnout. Máme totiž plno osobních zkušeností a znalosti, které se rovnají místním poměrům.